تنهایی درد زیبای من

زیبای من..همیشه عاشقم باش.حتی حالا که نیستی

تنهایی درد زیبای من

زیبای من..همیشه عاشقم باش.حتی حالا که نیستی

تنهایی

تنهایی بد چیزیه....وقتی فک میکنی تنها هستی دنیا رو سرت خراب میشه 

هر چقدر هم دوست و رفیق داشته باشی بعضی وقتا فک میکنی تنهایی 

وقتی هم که از یکی خوشت میاد و میزنه تو پرت میگی کاش تنهایی مو تحمل میکردم و دنبالش نمیرفتم 

.......... 

تنهایی بد چیزیه

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام دوست م ...
تنهایی شاید غمگین و دل انگیز باشد ..
اما خیلی از جاها نیز ...
بهترین یاور آدم تنهایی ها هستند ..
شاد باشید ..

ممنون
حق با شماست
سربلند باشی ... بدرود

مرتضی 26 آذر 1387 ساعت 23:27 http://mori65.blogfa.com

سلام
وب خوبی داری
عیدتان مبارک
طرح بیست و دو هزار صلوات
110 نفر در این طرح گروهی شرکت خواهند کرد و هر نفر با 200 صلوات
درصبح عید غدیرو هدیه کردن ان به امام زمان در این طرح شرکت می کنند
شما هم به جمع منتظرین ان حضرت بپیوندید
منتظر ثبت نام شما هستم
..یا علی ..

idenshz 3 اردیبهشت 1388 ساعت 22:02 http://www.idenshz.mihanblog.com

با سلام خدمت شما دوست
عزیز و گرامی وبلاگ
خوبی داری ازش استفاده
کردم اگه موافق باشی با
هم تبادل لینک کنیم اگه
موافقی به وبلاگ من سر
بزن و منو با خبر کن
ممنونم از شما دوست
عزیز

idenshz 4 اردیبهشت 1388 ساعت 00:13 http://www.idenshz.mihanblog.com

با سلام خدمت شما دوست
عزیز و گرامی وبلاگ
خوبی داری ازش استفاده
کردم اگه موافق باشی با
هم تبادل لینک کنیم اگه
موافقی به وبلاگ من سر
بزن و منو با خبر کن
ممنونم از شما دوست
عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد