تنهایی درد زیبای من

زیبای من..همیشه عاشقم باش.حتی حالا که نیستی

تنهایی درد زیبای من

زیبای من..همیشه عاشقم باش.حتی حالا که نیستی

آنکه باید باشد ولی ....

آنکه باید باشد ولی نیست

نظرات 2 + ارسال نظر
بهرور ابان 10 بهمن 1388 ساعت 23:25

بیا طرحی نو در اندازیم و می در ساغر اندازیم
..................................................
به نظر من میشه حرف نو زد
حرفی از اعماق وجود
حرفی که مالکش خود ادمی باشه
تصاویر نمی تونند گویای تمامی احساس ادمی باشند
کمی نوستالوزیک به نظر می یاد



حرف دل خودت را با زبان ساده بیان کن
همیشه به وبلاگت سر خواهم زد
موفق وژیروز باش دوست نا آشنای من

لطف داری دوست عزیزم، بهروز جان:)

pone 13 بهمن 1388 ساعت 23:19 http://www.giji.blogfa.com

salam mobarake. ro nakarde budi;)
khobe movafagh bashi ;)
b mam sar bezan;)
byby

حتما :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد