تنهایی درد زیبای من

زیبای من..همیشه عاشقم باش.حتی حالا که نیستی

تنهایی درد زیبای من

زیبای من..همیشه عاشقم باش.حتی حالا که نیستی

گناه من

 تنهایی تا ابدیت 

از پنجره نگاه بکن آره اون میاد               درسته بی وفاست ولی  باید بیاد

 

میدونه دلم براش بدجوری تنگ شده           ولی نمیدونم دل اون چرا از سنگ شده

 

غم دوریش کم بودش حالا بی وفا شده           نه یه زنگی نه تماسی آره بی رنگ شده

 

آخه من چکار کنم با این دل بهونه گیر              ای خدا کمک بکن برو ای دل بمیر

 

تو چرا سنگ نشدی میونه این همه  سنگ            میدونم دوسش داری مثل یه احصاصه قشنگ

 

آخه دوست داشتنیه مثل لیلا میمونه                     دل من شیدادییه مثل مجنون میمونه

 

فدای نازش بشم این نازش کشته مارو                  حالا که عاشق شدم می خواد بگه از پیشم برو

 

خدایا این احصاصمو از دلم نگیر                     ولی خصلت بدو از دل یارم بگیر

 

آخه گناهم نداره همش تقصیره منه  زود دل می بندم   

زود عاشق میشم اینم میشه گفت یه جوری گناهه منه

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سوگل۶۹ 1 مرداد 1388 ساعت 12:41 http://sogol69.blogfa.com

سلام

بابا براووو


زیباست


بخصوص فال عشق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد