تنهایی درد زیبای من

زیبای من..همیشه عاشقم باش.حتی حالا که نیستی

تنهایی درد زیبای من

زیبای من..همیشه عاشقم باش.حتی حالا که نیستی

گذشت....

 

تنهایی تا ابدیت

 

گفتی که مرا دوست داری گله ای نیست

بین عشق من وتو فاصله ای نیست

گفتم کمی شتاب کن وگوش به من بسپار

گفتی باید بروم حوصله ای نیست

پرواز رسم خوبیست ولی حیف نمی آیی تو

دیگر اثر از ارکیده ام نیست!

گفتی که می خواهم فکر خودم باشم  

آنگاه عشقت در خاطر من ملالی نیست

رفتی تو...

مرا با هزاران نفرین گذاشتی پشت سرت  

به سلامت...



بگذار بمیرم من

مساله ای نیست  

 

ارسال شعر از دوست عزیز : کامران

نظرات 2 + ارسال نظر
نیلوفر 4 اردیبهشت 1388 ساعت 23:29 http://www.loverlove1.blogfa.com

با سلام به شما دوست گرامی![لبخند]
آپت زیبا و فوق العاده ای بوووووود![نیشخند]
امیدوارم همواره موفق باشی![قلب]
منم آپم ![چشمک]
خوشحال میشم بهم سر بزنی![نیشخند]
منتظر حضور قشنگت هستم!![لبخند]
بای!![گل]

یارا 12 اردیبهشت 1388 ساعت 08:40

سلام شعرت واقعا قشنگ بود مر۳۰

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد