تنهایی درد زیبای من

زیبای من..همیشه عاشقم باش.حتی حالا که نیستی

تنهایی درد زیبای من

زیبای من..همیشه عاشقم باش.حتی حالا که نیستی

پیام عشق

 

تنهایی تا ابدیت

فـــــــریـــــاد 

   فــــــریــــــــادی بـــــــرای تـــــــــو

  فریادی که از اعـــــماق قلـــــب خستـــه ام پا می گیرد

  و هــــــــــنـــــوز کـــــــــــه هـــــنـــــوز اســـت

  و بــــا ایـــــــــــــن کــــــــه مـــــــدت ها از رفتنــــــت گذشته

 هنــــــــوز بر حنــــــــــجره خســــــته ام جاری نگــــــشته

 زیـــــبایـــم

 هنوز نتوانسته ام درد عمیق

 نبــــودن و رفتـــنت را باور کـــم

 

عشـــــــــق من    

هنوز صـــــدای زیبای مستیت

و هنوز گم شدن در قطره قطره ی

 بـــعد صدایت فراموشم نشده

و بــــه خدای اسمان ها قســـم

هــــنــوز کــه هـنـوز اســت

عروجی که با تو بودن برایـــم اورده پایان نیافته   

 

پرنده را که ازاد کنی

روزی برمـــی گردد

و مـن خالی

از ایــــن اتفــاق زمینی

زیــــاد دور نیسـتـــم

روزی مــــــی ایـــــــــم

و تــــــو را بــــا خــــــود

بــــــه اوج رویاهـــــایم می بــــرم

می بــــرم تـــا ببــیـنی

مـخمــل رویـاهــــای پســرک

چـــــه رنــــگـی دارد!!!!!!!

مــــــــن می ایــــــم   

مـــنــتـظــــــــرم بـــاش

نظرات 2 + ارسال نظر
کامران 3 اردیبهشت 1388 ساعت 21:31 http://cinemafestival.blogsky.com

گفتی که مرا دوست داری گله ای نیست

بین عشق من وتو فاصله ای نیست

گفتم کمی شتاب کن وگوش به من بسپار

گفتی باید بروم حوصله ای نیست

پرواز رسم خوبیست ولی حیف نمی آیی تو

دیگر اثر از ارکیده ام نیست!

گفتی که می خواهم فکر خودم باشم

آنگاه عشقت در خاطر من ملالی نیست

رفتی تو...

مرا با هزاران نفرین گذاشتی پشت سرت

به سلامت...



بگذار بمیرم من

مساله ای نیست

ملکه عشق 8 بهمن 1388 ساعت 19:45

تصاویر وبلاگت بیان گر عشق سکسی است تا عشق حقیقی
بیشتر جاذبه های جنسی به تصویر کشیده

نظر جالبی بود
اما دوست عزیز.بوسه از روی عشق سکس محسوب نمیشه
بوسه پیامیه که به معشوقت بگی: دوستت دارم. نه تنها احساسی زبانی بلکه قلبی
با تشکر از انتقاد شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد